اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۸
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است
براساس گزارشی که رویترز منتشر کرده ایلان ماسک و مدیر اجرایی جدیدش، لیندا یاکارینو،، قصد دارند در توییتر بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کنند تا حوزه فعالیت این رسانه اجتماعی به فراتر از تبلیغات دیجیتال گسترش پیدا کند.

شهرآرانیوز - طبق اطلاعات یک منبع آگاه یاکارینو که در ۵ ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر شروع به کار کرد، روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران توییتر گفته است که این شرکت در حال گفتگو‌های اولیه با شخصیت‌های سیاسی و سرگرمی، شرکت‌های خدمات پرداخت و ناشران خبری و رسانه‌ای است. این منبع گفته است این ‌اولین‌بار است که یاکارینو به موضوع سرمایه‌گذاران شرکت می‌پردازد.

پس از اینکه ماسک توییتر را در اکتبر تصاحب کرد، این رسانه‌ اجتماعی ماه‌ها به دلیل اخراج هزاران کارمند و خروج بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی که نمی‌خواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، با هرج و مرج مواجه شد.

استخدام یاکارینو، مدیر پیشین قسمت تبلیغات شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال، نشانه‌ای بود که تبلیغات دیجیتال در اولویت توئیتر باقی مانده است.

برخی از شرکت‌های تبلیغانی به مشتریان خود توصیه کرده بودند پس از ریاست ماسک بر توییتر، تبلیغاتشان در توییتر را متوقف کنند. حالا به نظر می‌رسد این توصیه ها معکوس شده‌اند و هیچ یک از شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ توقف تبلیغات را توصیه نمی‌کنند. به نظر می‌رسد برندهای معروف (از جمله برادران وارنر، موندلز، مک دونالد و والمارت) تبلیغات خود را در توییتر از سر گرفته‌اند.

یاکارینو به سرمایه‌گذاران گفته است که هزینه تبلیغات حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ویدئو و تجارت

در زمان ماسک، توییتر نام تجاری خود را به X Corp. تغییر داد، که منعکس‌کننده چشم‌انداز این میلیاردر برای ایجاد برنامه‌ای مانند WeChat چین است؛ یعنی تمرکز روی پرداخت‌های دیجیتال و سایر خدمات.

همچنین توییتر روی رشد محتوای ویدیویی در پلتفرم تمرکز کرده است. گفته می‌شود توییتر می‌خواهد تبلیغات و حمایت‌های مالی را در کنار ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا بفروشد. یاکارینو همچنین در روزهای اخیر به همکارانش گفته است که ماسک از ایده‌های او حمایت قاطع کرده است و روابط کاری‌شان شروع مثبتی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->